top of page

Upprustningen del 2 av gångbryggan i Rågetehamnen är nu klar.

  • 2 maj
  • 1 min läsning

Nu är andra delen av renoveringen av G-bryggan i Rågetehamnen klar.

A-bryggan har också fått en välbehövlig upprustning.

Aktuella listor på båtplatserna är uppsatta på anslagstavlan.

Så nu är det fritt fram att utnyttja bryggan!

Nu ser vi fram emot  en fin båtsommar..


 

För ev. frågor kontakta Stefan Roman, ansvarig Hamnar o Stränder

 

Kommentarer


bottom of page